GÜMÜŞGÖZE BELEDİYESİ HİZMET GÜCÜNÜ ARTIRIYOR
GÜMÜŞGÖZE BELEDİYESİ HİZMET GÜCÜNÜ ARTIRIYOR
Gümüşgöze Belediyesi, hizmet kapasitesini artıracak önemli bir yatırımı daha belde halkının hizmetine sunmaya hazırlanıyor. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından tamamen hibe edilen yeni iş makinesi (kepçe), belediye envanterine kazandırılıyor.
Gümüşgöze Belediyesi, hizmet kapasitesini artıracak önemli bir yatırımı daha belde halkının hizmetine sunmaya hazırlanıyor. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından tamamen hibe edilen yeni iş makinesi (kepçe), belediye envanterine kazandırılıyor.
Yeni iş makinesinin kısa süre içerisinde sahada görevine başlayacağını belirten belediye yetkilileri, aracın belde genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda daha hızlı ve etkin hizmet verilmesine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
Gümüşgöze Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, beldenin gelişimi ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması adına çalışmaların aralıksız sürdürüldüğü vurgulanarak, “Gümüşgöze’mizin geleceği için gece gündüz demeden çalışmaya devam ediyoruz. Belediyemizin hizmet gücünü artıracak bu önemli destek sayesinde vatandaşlarımıza daha hızlı ve kaliteli hizmet sunacağız” denildi.
Açıklamada ayrıca, iş makinesinin belediyeye kazandırılmasında katkı sağlayan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’a, Milliyetçi Hareket Partisi Gümüşhane Milletvekili Musa Küçük’e ve emeği geçen herkese teşekkür edildi.
Tamamen hibe olarak temin edilen yeni kepçenin, altyapı, çevre düzenlemesi ve çeşitli belediye hizmetlerinde aktif olarak kullanılacağı belirtilirken, aracın Gümüşgöze’ye ve tüm belde halkına hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.