2.dönem öncesi eğitim tedbirleri görüşüldü

GÜMÜŞHANE (DHA) - Demirören Haber Ajansı | 03.02.2022 - 23:50, Güncelleme: 03.01.2023 - 04:30
 

2.dönem öncesi eğitim tedbirleri görüşüldü

Gümüşhane’de 7 Şubat’ta başlayacak 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönemi öncesinde eğitim kurumları ve çevresinde alınacak tedbirlerin görüşüldüğü değerlendirme toplantısı Vali Vekili Gürkan Karaman başkanlığında ilgili kurum ve kuruluşların katılımıyla düzenlendi.
Gümüşhane’de 7 Şubat’ta başlayacak 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönemi öncesinde eğitim kurumları ve çevresinde alınacak tedbirlerin görüşüldüğü değerlendirme toplantısı Vali Vekili Gürkan Karaman başkanlığında ilgili kurum ve kuruluşların katılımıyla düzenlendi. Valilik Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıda konuşan Vali Vekili Gürkan Karaman, “2021-2022 Eğitim-Öğretim yılının ikinci dönemi gelecek hafta başlayacak. Bu sebeple geleceğimizin teminatı göz bebeğimiz çocuklarımızın güvenlik içerisinde sağlıklı ortamlarda eğitim-öğretim yapmaları için gerekli tüm tedbirler ilgili kurum ve kuruluşlarımızla iş birliği içerisinde yürütülecektir. Yeni eğitim-öğretim döneminin öğrencilerimize, ailelerine, eğitim camiamıza ve ilimize hayırlı olması diliyorum” dedi. Yeni dönemde okul servisleri ve okul çevrelerinde alınacak güvenlik tedbirleri, okullarda yapılacak bilgilendirme ve farkındalık çalışmaları ele alınarak toplantı sona erdi.
Gümüşhane’de 7 Şubat’ta başlayacak 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönemi öncesinde eğitim kurumları ve çevresinde alınacak tedbirlerin görüşüldüğü değerlendirme toplantısı Vali Vekili Gürkan Karaman başkanlığında ilgili kurum ve kuruluşların katılımıyla düzenlendi.

Gümüşhane’de 7 Şubat’ta başlayacak 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı 2. dönemi öncesinde eğitim kurumları ve çevresinde alınacak tedbirlerin görüşüldüğü değerlendirme toplantısı Vali Vekili Gürkan Karaman başkanlığında ilgili kurum ve kuruluşların katılımıyla düzenlendi.

Valilik Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıda konuşan Vali Vekili Gürkan Karaman, “2021-2022 Eğitim-Öğretim yılının ikinci dönemi gelecek hafta başlayacak. Bu sebeple geleceğimizin teminatı göz bebeğimiz çocuklarımızın güvenlik içerisinde sağlıklı ortamlarda eğitim-öğretim yapmaları için gerekli tüm tedbirler ilgili kurum ve kuruluşlarımızla iş birliği içerisinde yürütülecektir. Yeni eğitim-öğretim döneminin öğrencilerimize, ailelerine, eğitim camiamıza ve ilimize hayırlı olması diliyorum” dedi.

Yeni dönemde okul servisleri ve okul çevrelerinde alınacak güvenlik tedbirleri, okullarda yapılacak bilgilendirme ve farkındalık çalışmaları ele alınarak toplantı sona erdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gumushaneekspres.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.