Kelkit Belediye Hürriyetspor’dan ilk maç, ilk puan kaybı
Kelkit Belediye Hürriyetspor’dan ilk maç, ilk puan kaybı
Kelkit belediye hürriyetspor ile karşı karşıya gelen Yakutiyespor arasında oynanan maçta Kelkit taraftarı tribünleri hınca hınç doldurdu.
Kelkit belediye hürriyetspor ile karşı karşıya gelen Yakutiyespor arasında oynanan maçta Kelkit taraftarı tribünleri hınca hınç doldurdu.
Temsilcimiz Kelkit Belediye Hürriyetspor ligin ilk haftasında sahasında ağırladığı Yakutiyespor ile 2-2 berabere kaldı.
Karşılaşmanın ilk dakikalarında gölü bularak maça hızlı başlayan temsilcimiz Kelkit Belediye Hürriyetspor önde götürdüğü karşılaşmanın ikinci yarısında 2-1 geriye düştü. Son dakikalarda bulduğu golle 2-2 beraberliği yakalayan temsilcimiz Kelkit Belediye Hürriyetspor karşılaşmadan 1 puanla ayrıldı.
Taraftarın büyük ilgi gösterdiği karşılaşmayı Gümüşhane valisi Okay Memiş, Gü, Rektörü Halil İbrahim Zeybek ,Kelkit Kaymakamı Naif Yavuz , Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, İl Emniyet müdürü Ömer Faruk Karataş ,Köse Belediye Başkanı Şerif Aygün Şeref tribününden izledi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.